Half Sized Blog Element (Single Author Style)

Half Sized Blog Element (Multi Author Style)

Forbrugerklagenævnet har i en ny afgørelse taget stilling til spørgsmålet om, hvem der har ansvaret, hvis en forbruger kommer til at taste en forkert e-mail adresse ind under bestillingsprocessen i en webshop. I sagen havde en forbruger købt tre flybilletter på nettet, men da han ikke modtog nogen ordrebekræftelse på e-mail, købte han kort tid […]

Forbrugerombudsmanden har netop offentliggjort, at hun har politianmeldt Zalando for spam ved i 173 tilfælde at have sendt i alt 18 forbrugere reklamemails uden modtagernes samtykke. Ifølge pressemeddelelsen havde 16 af forbrugerne aldrig givet deres samtykke til at modtage reklamemails fra Zalando, mens to forbrugere fik tilsendt reklamer, selvom de havde trukket deres samtykke tilbage. […]

Forbrugerklagenævnet har i en ny afgørelse taget stilling til spørgsmålet om, hvem der har ansvaret, hvis en forbruger kommer til at taste en forkert e-mail adresse ind under bestillingsprocessen i en webshop. I sagen havde en forbruger købt tre flybilletter på nettet, men da han ikke modtog nogen ordrebekræftelse på e-mail, købte han kort tid […]

Forbrugerombudsmanden har netop offentliggjort, at hun har politianmeldt Zalando for spam ved i 173 tilfælde at have sendt i alt 18 forbrugere reklamemails uden modtagernes samtykke. Ifølge pressemeddelelsen havde 16 af forbrugerne aldrig givet deres samtykke til at modtage reklamemails fra Zalando, mens to forbrugere fik tilsendt reklamer, selvom de havde trukket deres samtykke tilbage. […]